Kunnskap

Gaute A. Askheim, analysefirmaet Opinion.
Gaute A. Askheim, analysefirmaet Opinion.

Ny forbrukeratferd, du må tørre å tenke nytt!

Retail har i en årrekke måttet tilpasse seg en stadig tøffere konkurransesituasjon, høyt prispress, raske endringer og stor usikkerhet. Med korona kan det bli vinn eller forsvinn. Årets RETAIL PROPERTY-konferanse vil særlig handle om hva som skjer med fysiske butikker når netthandel øker omsetning og handelsmønstre er i endring. Hvordan kan man tenke nytt når spillereglene endres? Vi ser på strategier, visjoner og konkrete planer for å lykkes.

Publisert

RETAIL PROPERTY møter du flere fageksperter, bland disse seniorrådgiver Ola Gaute A. Askheim i analysefirmaet Opinion.

Det er sagt og skrevet mye om hvordan koronakrisen har påvirket samfunnet generelt og handel spesielt, der noen sektorer er hardere rammet enn andre. Før korona registrerte vi viktige endringstrekk i forbrukeratferden, og flere av disse trendene er forsterket i løpt av krisen. Det mange spør seg er hva vi kan forvente når vi kommer ut i den andre enden av koronatunellen?

Med utgangspunkt i Norsk koronamonitor, innsikter fra trendrapportene Consumer Stories og UNG2021 og en rykende fersk handlevaneundersøkelse vil Ola Gaute A. Askheim fortelle om forbrukeratferd post korona.

RETAIL PROPERTY vil gi deg bedre kjennskap til ulike handelsmønstre og hva som påvirker dagens og fremtidens retail-marked. Vi skal diskutere hvordan vi redefinerer den fysiske butikkens rolle, og hvordan du kan vinne kampen om flere kunder og høyere omsetning.

Årets konferanse går digitalt 1. desember. Du finner program og påmelding her!

Powered by Labrador CMS