Aktuelt:

NY MERKEVARE: Thor Bjørdals eiendomshus lanseres nå som Realnor etter 26 år som Colliers i Norge.

Etter 26 år går selskapet videre som Realnor

I dag lanseres eiendomshuset Realnor, som skal satse på hele spekteret fra transaksjonsrådgivning til utleie, verdivurdering og leietakerrågivning.

Publisert Sist oppdatert

Etter 26 år som Colliers i Norge, har selskapet nå gått ut av avtalen med det internasjonale konsernet. Alle ansatte og kunder blir med videre når selskapet skal drives under den nye merkevaren Realnor.

Patrick Tepfers, som er leder for meglervirksomheten i Realnor, forteller at selv om de var en del av et større internasjonalt system, var det alltid det norske markedet og norske oppdragsgivere som fylte ordrebøkene. Nå ser de frem til å bygge opp sin nye merkevare på egne ben.

– I gode samtaler med våre eksisterende kunder har jeg svart bekreftende på at det blir business as usual for de som ønsker seg det, men også fortalt om spennende planer for videre utvikling de neste årene. Vi har lyst til å utfordre det bestående i bransjen vår og tilføre fornyelse der vi mener det er nødvendig. Det budskapet har blitt møtt med mye positivitet, sier Tepfers.

– Ambisjonene kan kanskje høres hårete ut, men det handler om å bygge videre på det vi allerede har på plass. Derfor har vi sagt at vi skal ha bransjens dyktigste rådgivere og vi skal tilby markedet den beste innsikten. Innsikt som kombinerer lang erfaring, analyse og kunnskap, slik at våre oppdragsgivere får maksimert sine verdier. Kombinasjonen av erfaring, analyse og kunnskap gir de beste rådene, som igjen leder til enda bedre beslutninger, sier Jens Marius Andresen, leder av forvaltningsvirksomheten i Realnor.

Selv om menneskene bak Realnor har lang fartstid fra eiendomsbransjen, er de tydelige på at de fortsatt har mye å bevise.

– Vi har nå et utgangspunkt som gir oss store muligheter. Med nytt navn og nye farger skal vi ta med oss det beste fra historien, men samtidig bruke anledningen til å utfordre vedtatte sannheter og bringe ny innsikt til våre oppdragsgivere, sier Andresen.

Realnor skal fortsatt jobbe med både gårdeiere, investorer og leietakere og har kunder som Coop Norge Eiendom, United Bankers, Ragde Eiendom, Oro Eiendom, Daimyo Eiendom, Microsoft og TRYG.

– Oppskriften er klar: Vi skal være tett på og bistå kundene med alt det de ikke kan eller vil gjøre selv, slik at de kan fokusere sine krefter på det de selv gjør best. I Realnor ser vi på hver eneste eiendom som en plattform for verdiskapning, og gleder oss til å rådgi våre kunder på veien mot mer suksess i årene som kommer, avslutter Tepfers

Powered by Labrador CMS