Espen Killengreen blir en del av Urban Jungle-teamet.

Urban Jungle med ny ansettelse

Urban Jungle har ansatt Espen Killengreen som head of business development.

Publisert Sist oppdatert

Den nye lederen for forretningsutvikling i Urban Jungle går inn i selskapets ledergruppe. Hans viktigste oppgave blir å formidle Urban Jungles bredde og hvilken kunnskapsplattform de representerer innenfor utvikling av urbane bygulv. Killengren skal også følge opp nye og eksisterende kunder i tråd med en stor økning av kundehenvendelser.

Espen Killengren har jobbet fem år i Coor Service Management, hvor han har jobbet med selskapets single service satsing og med forskjellige strategiske vekstinitiativer.

– Jeg gleder meg til å vise markedet hvem Urban Jungle er og hvilken merverdi de skaper, da selskapet aldri har brukt en krone på å markedsføre seg selv de første fem årene, sier Killengreen. Det er utrolig imponerende at de har klart å bygge opp en slik kunnskapsplattform på så kort tid uten markedsføring, men det sier vel kanskje alt, når kundene likevel har strømmet til, sier Killengreen.

Urban Jungle startet opp for fem år siden og er blitt mest kjent som en nabolagsutvikler med fokus på popups. Men selskapet tilbyr også tjenester innenfor investering, utvikling, forvaltning, rådgivning og utleie.

– Det som startet som en ide for fem år siden har bare ballet på seg. Da vi startet, skulle vi bare drive med investeringer, utvikling og forvaltning, men markedet manglet spisskompetanse innenfor dette fagfeltet og vi har måttet bygge opp all den kompetansen in-house for å få til prosjektene slik vi ønsker. Denne kunnskapen har blitt lagt merke til av andre aktører og eneste grunnen til at vi har begynt å selge kunnskapen vår er fordi der er så mange som har spurt oss om råd og hjelp med utviklingen av sine bygulv, sier grunnlegger av Urban Jungle, Espen Thøgersen.

Powered by Labrador CMS