NY: Silje Kristiansen begynner i OMA på nyåret. Foto: Andrea Gamst
NY: Silje Kristiansen begynner i OMA på nyåret. Foto: Andrea Gamst

Går fra Aspelin Ramm til OMA

På nyåret blir Silje Kristiansen markeds- og kommunikasjonssjef hos Oslo Metropolitan Area.

Publisert Sist oppdatert

Silje Kristiansen kommer fra stillingen som markeds- og kommunikasjonsrådgiver i Aspelin Ramm der hun har jobbet i snart sju år.

– Når jeg nå avslutter min master på BI er jeg klar for større oppgaver. Jeg kjenner OMA godt gjennom Oslo Urban Arena, sier hun i en pressemelding.

LES OGSÅ: Reagerer på lav utnyttelse

– OMA har lykkes med å samle alle de mest ambisiøse byutviklerne i Osloregionen. Da nytter det ikke med symaskinmotor. Silje har vært en del av teamet som har gjort Aspelin Ramm til en av de sterkeste merkevarene i norsk eiendomsbransje. Nå får hun frie tøyler til å gjøre det samme her, sier daglig leder Erling Fossen i OMA.

I tillegg til ansettelsen av Silje Kristiansen får Linnéa E. Svensson et utvidet engasjement og blir prosjektleder for flaggskiparenaene MIPIM og Oslo Urban Arena.