HENTER NYE MEDARBEIDERE: Arnstein Granlie rigger organisasjonen for vekst.
HENTER NYE MEDARBEIDERE: Arnstein Granlie rigger organisasjonen for vekst.

FagerStad Utvikling ansetter

FagerStad Utvikling har gjennomført flere ansettelser den siste tiden og skal styrke laget ytterligere med enda flere medarbeidere.

Publisert Sist oppdatert

FagerStad har den siste tiden oppbemannet med Line Sagberg og Mona Bjørkli Eriksen som begge er ansatt som prosjektutviklere. Videre har FagerStad ansatt Jørgen Stovner som eiendoms- og systemforvalter, Jeanette Wulff Tollefsen som forvaltningscontroller og Per Jørgensen innen organisasjons- og virksomhetsutvikling.

Line Sagberg.
Line Sagberg.

Line Sagberg er sivilarkitekt og kommer fra ProsjektCompaniet, hvor hun var prosjektleder. Line Sagberg har også jobbet mange år som byggesaksbehandler i Drammen kommune og vært arkitekt. Hun har bred erfaring innen prosjektutvikling og har jobbet mye ved ulike aspekter av næringsbygg. Nå er hun prosjektutvikler i FagerStad Utvikling

Mona Bjørkli Eriksen.
Mona Bjørkli Eriksen.

Mona Bjørkli Eriksen er utdannet eiendomsutvikler fra NMBU og eiendomsmegler fra BI, og har mange års erfaring fra nybyggbransjen. Hun kommer fra Urbanium hvor hun var prosjektutvikler og salg- og markedssjef, samt fra Bonava som kjøpte opp Urbanium i 2019. Mona har jobbet med alle sider av boligprosjekter fra regulering til overlevering av ferdig bolig til sluttbruker.

Jørgen Stovner og Jeanette Wulff Tollefsen.
Jørgen Stovner og Jeanette Wulff Tollefsen.

Jørgen Stovner er utdannet siviløkonom ved BI, og har jobbet både for Union Eiendomskapital og Vika Business Management.

Jeanette Wulff Tollefsen er utdannet siviløkonom ved Handelshøyskolen NMBU, og kommer fra Eiendomshuset Malling & Co hvor hun i mange år har jobbet som senior regnskapsmedarbeider.

Per Jørgensen.
Per Jørgensen.

Per Jørgensen er utdannet siviløkonom og har mange års ledererfaring i ulike bransjer, bl.a. eiendom, bygg og entreprenør og service- og tjenesteytende bransjer. Siden 2012 har Per hovedsakelig jobbet med utvikling av virksomheter, organisasjon og ledelse samt rekruttering.

– Vi er strålende fornøyde med å ha fått så mange flinke mennesker på laget. Line kommer inn med en unik kompetanse innen arkitektur, byggesak og utvikling av næringseiendom. Mona har en verdifull markedsforståelse og lang erfaring innen boligutvikling. Jeanette og Jørgen har begge en solid økonomisk forståelse som bidrar til å sikre en verdiskapning for selskapet i henhold til de mål som vi har satt oss. Vi vokser og blir større, og Per vil ha fullt fokus på å håndtere prosessene knyttet til ekspansjonen av selskapet, sier daglig leder Arnstein Granlie.

FagerStad skal ansette flere nye medarbeidere. De søker nå en eiendomssjef med ansvar for utleie og drift av porteføljen samt utvikling av nye næringsprosjekter, og en prosjektutvikler med god generell kompetanse innen boligutvikling og spisskompetanse innen gjennomføring av større boligprosjekter.

Powered by Labrador CMS