Det var i
fjor at Colliers slo på stortromma og inviterte 150 unge eiendomstalenter til
sin nye minglearena Young Professionals. Arrangementet var fullsatt og ble tatt
godt imot, og sist torsdag gjentok Colliers suksessen på sin takterrasse på
Tjuvholmen.
Annonse
– Vi
samlet 150 unge talenter fra bransjen for å dele erfaringer og skape en sosial
arena. Dette er en møteplass hvor vi stilte med DJ, mat og drikke. Det legges
opp til at gjestene skal mingle og bygge nettverk. Vi arrangerte for første
gang i fjor, og nå er det en tradisjon. Vi vil gjøre det hvert år fremover,
sier Karoline Fagerheim, Head of Marketing & Communications Nordics i Colliers til Estate Nyheter.
Annonse
Arrangementet
var samtidig med at Ung i Næringseiendom samlet 250 av sine medlemmer på Hotel
Bristol, men det hadde liten negativ effekt på oppmøtet.
God stemning.
– Det var
overraskende mange som kom på begge arrangementene. Vi sendte invitasjoner til
vår gjesteliste og det var bare fem som meldte avbud. Det er ekstremt mange som
setter pris på å kunne møte på denne måten, sier Fagerheim.
Annonse
Hun mener
det er viktig med arenaer for nettverksbygging for de unge i bransjen, og også
konkurrenter av Colliers slipper til på Young Professionals.
– Vi håper
å bli kjent med både kunder og konkurrenter og høre hvordan de ser på markedet
og hvordan de jobber. For oss i Colliers er det også viktig å vise at vi satser
på de unge.