NYE: Mad Communication ansetter to nye partnere; Terje Gulbransen og Nina Kristin Amdahl. Fra venstre Terje Gulbrandsen, Nina Kristin Amdahl, Kamila Loba og Nicolai Riise.

To nye partnere i Mad Communications

Mad Communication styrker teamet ansetter Nina Kristin Amdahl og Terje Gulbrandsen som partnere.

Publisert Sist oppdatert

– Ett og et halvt år etter oppstart kan vi vise til en kundeportefølje bestående av flere store og sentrale aktører. Når vi nå ansetter Terje og Nina, begge med lang fartstid fra ulike deler av næringen, er det for å svare på en økende etterspørsel etter nettopp denne spisskompetansen, sier konsernsjefen i Mad, Nicolai Riise.

Nina Kristin Amdahl har det siste året jobbet som frittstående rådgiver mot bygg- og eiendomsnæringen. Hun har blant annet vært kommunikasjonssjef i Rambøll gjennom ti år, og hun har mer enn 20 års kommunikasjonsfaglig erfaring med vekt på blant annet merkevarebygging, konseptutvikling og endringskommunikasjon. Til Rambøll kom hun fra stillingen som kommunikasjonsansvarlig i NHO Grafisk. Før det var hun kommunikasjonsrådgiver ved Handelshøyskolen BI.

LES OGSÅ: Selger byens fineste eiendom 

– Strategisk og operativ kommunikasjonsrådgivning er viktig for å oppnå smidigere prosjektgjennomføring, bedre sluttresultat og dermed økt anerkjennelse for aktørene i Norges største fastlandsnæring. At vi er eid av Mad betyr mye for meg, sier hun.

Etter seks år som kommunikasjonssjef i Sektor Gruppen og etterhvert Citycon Norway, går Terje Gulbrandsen nå tilbake til konsulentbransjen og blir daglig leder av Mad Communication og partner i Mad. Før Citycon jobbet han i seks år som rådgiver og partner i PR-operatørene og han har også bakgrunn som informasjonssjef for ICA i Norge.

– Stadig flere oppdragsgivere ser verdien av gode rådgivere også innenfor kommunikasjon, enten det er i forbindelse med planprosesser eller posisjoneringsarbeid. Jeg mener eiendomsaktører som ikke jobber aktivt med kommunikasjon løper en mye større risiko i sine prosjekter. En sentral del av våre leveranser handler nettopp om å bidra til at prosjekter blir realisert med mindre risiko og med mer positiv omtale, sier Gulbrandsen.

 

Powered by Labrador CMS