AVTALE: Christine Lundin (fv) i Evat, Mette Hammer Nordtvedt i Selvaag Eiendom og Stian Løken Blom i Evat har signert avtale.

Vant hovedkontoret til Selvaag

Evat vant kontrakten med å drifte personalrestauranten og kaffebaren på hovedkontoret til Selvaag Eiendom i Silurveien 2.

Publisert Sist oppdatert

– Etter en grundig prosess med flere tilbydere, falt valget på Evat. Vi har signert avtale med Evat for vårt hovedkontor og vårt bygg i Maridalsveien 323. Vi ønsker å tenke litt utenfor boksen for å møte forventningene til leietakerne, og vi tror at Evats profil vil passe oss godt. De er en fremadstormende FM-leverandør, som evner å tenke nytt og annerledes. De er sultne på å vise seg frem, og ser behovet for å være litt annerledes i markedet, sier Mette Hammer Nordtvedt, eiendomssjef i Selvaag Eiendom.

Salgs- og markedsdirektør Stian Løken Blom i Evat mener gårdeiere og leietakere i stadig større grad ser på mat og drikke som et strategisk virkemiddel for å øke eiendommen og arbeidsplassens attraktivitet. Han forteller at Evat har brukt det som utgangspunkt for å skreddersy konseptet.

– Det er fantastisk at en attraktiv gårdeier som Selvaag Eiendom har valgt å gi oss tillit til å levere servicetjenester på deres hovedkontor og Maridalsveien. Dette er et gjennombrudd for EVAT og vi gleder oss enormt mye til å komme i gang, sier Stian Løken Blom.

Samtidig har Evat hentet inn Christine Lundin som regionssjef i Evat. Hun har mer enn 20-års erfaring fra båre gårdeiersiden og fra FM-bransjen og får det overordnede ansvaret for kontraktene med Selvaag Eiendom. Hun kommer fra stillingen som regionsjef Facility Management i Toma.

– Vår konseptsjef mat og drikke Gilles Carabin med erfaring fra Michelin-restauranter til ordinære kantiner, har utviklet konseptet, så dette blir meget bra. Det skal bli en god opplevelse for både gårdeier og leietakere, sier Stian Løken Blom.

Powered by Labrador CMS