For fjerde år på rad samlet Colliers unge eiendomstalenter til sommerfesten Young Professionals på sin takterrasse torsdag kveld.
Annonse
– Vi mener det er viktig å samle unge talenter i bransjen for å mingle og prate sammen. Nå har det vært noen år med turbulente markeder, og da er det spesielt fint å møtes for å dele erfaringer. Vi får veldig gode tilbakemeldinger, folk setter pris på denne arenaen, sier Karoline Fagerheim, som er Head of Communication & Marketing Nordics i Colliers.
Annonse
Sommerfesten er «by invitation» og bare fem minutter etter at invitasjonen ble sendt ut, var det over 200 påmeldte på plass.
Karoline Fagerheim.Foto: Rickard Olausson
– Hvorfor arrangerer Colliers Young Professionals?
Annonse
– Vi blir kjent med bransjen og de unge talentene. Det er fint å ha en arena hvor vi har muligheten til å tilbringe tid på privaten med de unge. Vi er på hjemmebane her og har hjemme alene-fest, noe våre ansatte setter stor pris på, sier Fagerheim.
Colliers skal også være vert for et Ung i Næringseiendom-treff i august. Ung i Næringseiendom har godt over 3000 medlemmer og favner en del bredere enn Young Professional-arrangementet til Colliers, som er mer spisset mot eiendom og finansdelen av eiendom.