Tech:

STOR EFFEKT: Walid Mustapha, VP Data Science, i Marketer, forteller at gjennom deres markedsføringsplattform er effekten på 13,5 ganger markedsføringskostnaden på eneboliger.

Dette er Marketer-effekten (+)

Ny studie viser at ved bruk av Marketers løsning for markedsføring av eiendom kan effekten være 13,5 ganger markedsføringskostnaden.

Publisert Sist oppdatert

– Marketer er sannsynligvis det første proptech-selskapet i verden som kan dokumentere den reelle effekten tjenesten vår har oppnådd på salgspris for våre kunder. Dette er kvantifiserbart som en konsekvens av den unike koblingen mellom data og AI, og som i Marketers tilfelle er muliggjort gjennom oppkjøpet av selskapet Homefair, sier Walid Mustapha, VP Data Science, i Marketer.

Tegn et abonnement på Estate Pluss!

• Få tilgang på alle artikler • Få alt av innhold i Norges største eiendomsarkiv • Motta nyhetsbrev

Prøv Estate Pluss i 1 måned for 99 kr + mva

Prisen er eks mva og betaling gjøres per faktura. Ved utløp av prøveperioden går abonnementet automatisk over i et årsabonnement dersom det ikke sies opp.
Powered by Labrador CMS