Juss:
MÅ I FENGSEL: En kvinnelig eiendomsinvestor i 50-årene er dømt til fengsel av Oslo tingrett, etter at hun ikke innberettet millionutbytte på skattemeldingen.
Eiendomsinvestor innberettet ikke millionutbytte – dømt til ett års fengsel
Skattesviket er grovt, slår Oslo tingrett fast, etter at en kvinne unnlot å opplyse at hun hadde tatt ut utbytte på 9,5 millioner kroner fra eiendomsselskapet sitt.
- Retten er overbevist om at hun gjorde det med viten og vilje og at hun således har handlet med forsett.
Prisen er eks mva og betaling gjøres per faktura. Ved utløp av prøveperioden går abonnementet automatisk over i et årsabonnement dersom det ikke sies opp. Dere vil motta en e-post en uke før oppsigelsestiden for å minne om utløp.
Prøv Estate Pluss i 1 måned for 99 kr + mva
• Få tilgang på alle artikler • Få alt av innhold i Norges største eiendomsarkiv • Motta nyhetsbrev