Tech:

– SPENNENDE: Therese Frogner Sverre, kjedesjef for forretningsutvikling i DNB Eiendom, mener Snapchat er en spennende annonsekanal og ser frem til hva de får til sammen med Marketer.

DNB Eiendom og Marketer i Snapchat-samarbeid

Marketer og DNB Eiendom har inngått et samarbeid med Snapchat for boligannonsering.

Publisert

Samarbeidet innebærer at DNB Eiendom tilbyr boligselgerne synlighet på Snapchat som en del av markedspakken Smart Solgt, som er utviklet i samarbeid med Marketer Real Estate Technologies.

Snapchat har i dag over 2,5 millioner unike norske brukere innom plattformen daglig, og er blant de mest brukte sosiale mediene i Norge. Smart Solgt-løsningen kombinerer Snapchat sine annonsering- og automatiseringmuligheter med Marketers teknologi og DNB Eiendoms markedsinnsikt.

– Snapchat er en spennende annonsekanal, med svært bred dekning i den norske befolkningen. Vi er godt fornøyde med å være den første i landet til å tilby Snapchat i en så stor skala som en del av vår markedspakke, noe som vil gi økt synlighet og verdi for våre boligselgere, sier Therese Frogner Sverre, kjedesjef for forretningsutvikling i DNB Eiendom

PÅ SNAPCHAT: DNB Eiendoms markedsføring.

– Vi er svært glade for å få med en annonsør som DNB Eiendom på laget, og ser frem til å jobbe tett med DNB Eiendom og Marketer over den neste tiden, uttaler salgsleder i Snapchat, Per Christian Strand Teslo. - Det er godt nytt for boligselgere at de nå kan annonsere på Snapchat, som er et av Norges største medier, via markedspakken til DNB Eiendom. Dette gjør at boligselgere kan treffe nye publikum enn de har gjort tidligere, og ta i bruk flere av våre mest effektive annonseformater.

Marketer er også godt fornøyd med samarbeidet.

– Gjennom snart fire år med samarbeid, har vi erfart at DNB Eiendom er en fremoverlent og innovativ aktør med hovedmål om å gi mest mulig verdi til både boligselger og boligkjøper. At Snapchat nå tilbys som en del av markedspakken, er helt i tråd med denne målsetningen. Digital markedsføring er i rivende utvikling, og å tilby en markedspakke med relevant synlighet på tvers av flere kanaler er en helt essensiell del av et vellykket boligsalg, sier Thomas Meyer, medgründer og leder for bruktbolig i Marketer.

Powered by Labrador CMS