PARTNERSKAP: Tomine Coles, kommersiell leder i Blake and friends,byråleder Thomas de Vries i Breakfast AS og Emilie Nøss Wangen, COO i Try Dig, er blant Marketers nye partnere.

Marketer med flere byrå-partnerskap

Proptech-selskapet Marketer har inngått partnerskap med flere kjente design-, kommunikasjons- og digitalbyråer.

Marketer tar dermed et stort steg mot å bli en ren teknologileverandør. Partnerskapene innebærer at Marketers kunder innen boligutvikling nå kan kjøpe Marketers teknologi direkte fra en partner og samtidig få leveranser fra byråene inn i Marketers plattform.

– Med den veksten vi har og ser for oss fremover, er vi helt avhengig av å ha gode partnere som kan betjene kundene gjennom vår plattform. Vi er fortsatt åpne for kunder som ønsker å betjene seg selv, men spesielt for mindre aktører ser vi et behov for å kunne tilby en totalleveranse som inkluderer både teknologi og tjenester. Marketer ønsker å være en ren teknologileverandør som i stedet for å bygge kompetansen internt, nyttiggjør oss av de gode byråene som allerede eksisterer, sier administrerende direktør i Marketer, Amir Folkestad Habhab.

Marketers nye partnere er Blake and friends, TRY, A2N, Fortress, Iteo, Tønsberg-baserte Breakfast og Haugesundbyrået TaDa. I tillegg vil Marketer-eide vY fungere som et partnerbyrå på lik linje med andre partnere.

– Som design- og merkevarebyrå, er vi opptatt av skreddersøm og kvalitet i leveransene ut mot våre kunder. Med tilgang på Marketers teknologi og verktøy vil kunne styrke vårt arbeid med å forvalte og oversette innsikt, strategi og forretningsbehov til gode design- og kommunikasjonsløsninger, som vil komme våre eiendomskunder til gode, sier Tomine Coles, kommersiell leder i Blake and friends.

Partnerskapene innebærer at Marketers kunder nå kan velge hvilket byrå som kjører kampanjer, designer nettsiden, tegner opp boligvelger osv.

– For oss er det viktig å alltid ha tilgang på de beste verktøyene på markedet. Et samarbeid med Marketer gir oss mulighet til å tilby våre kunder en teknologi vi har tro på og som gjør innsikt tilgjengelig på en slik måte at både vi som byrå og boligutviklere kan ta de beste beslutningene rundt salg og markedsføring, sier Emilie Nøss Wangen, COO i Try Dig.

Marketer jobber allerede i dag sammen med det Vestfold-baserte byrået Breakfast om et prosjekt i Grenlandsregionen.

– Vi ser frem til å benytte Marketer sin teknologiske ekspertise til å styrke Breakfasts sin strategi og leveransekraft for å skape suksess for våre eiendomskunder på hele Østlandsområdet, sier byråleder Thomas de Vries i Breakfast AS.

Powered by Labrador CMS