Tech:

SKAL ØKE: Teamet i Propely er klare for å øke antall ansatte.

Eiendomsappen bytter navn og henter penger

Eiendomsappen skifter navn til Propely og går i gang med en emisjon for å kunne vokse raskere.

Propely-plattformen (tidligere Eiendomsappen) brukes nå i over 1.500 bygg over hele landet, fra Kristiansand i sør til Kirkenes i fjor. Antall kunder økte i løpet av fjoråret fra 12 til 44, og selskaper som Møller Eiendom og Kjeldsberg Eiendomsforvaltning står på kundelisten. Nå skal Propely øke satsingen.

– Nå setter vi fart, og det neste året skal vi gå fra 8 til over 20 ansatte på teamet. Vi har i dag en svært fornøyd kundebase som skal utvides kraftig fremover, og nå jobber vi oss inn mot internasjonalisering i 2023. Vi opplever at interessen for solid og velprøvd teknologi nå er stor i eiendomsbransjen, og vi ser samtidig at vi er svært godt posisjonert med våre løsninger, sier daglig leder Kristoffer Lundquist.

Det opprinnelige navnet Eiendomsappen skrotes til fordel for Propely. Plattformen skal sikre sømløs samhandling, kommunikasjon og samarbeid i forvaltningen av eiendom. I tillegg kobles det på dokumentasjon, automatisering, rapportering og analyse, med mål om å forbedre morgendagens bygg.

– Det har derfor lenge vært klart for oss at vi trenger et navn som representerer dette på et bedre vis, fortsetter Lundquist.

Thomas Reinartz har ledet det kommersielle i selskapet det siste året, og er fornøyd med utviklingen.

– Salget har gått langt bedre enn jeg hadde forventet på så kort tid, og jeg må påpeke at vi jobber i en veldig spennende del av bransjen. Vi har kunder som ønsker å være med å dra utviklingen videre og som tør å utfordre oss som leverandør. Samtidig ser vi stor nytte av gode samarbeid innad i bransjen, og er derfor veldig fornøyde med det gode proptech-miljøet vi har her i Norge. Fremover blir vår jobb å også bringe dette solide arbeidet ut av landegrensene, sier Reinartz.

Powered by Labrador CMS