TILBAKE TIL START: Eiendomsmagasinet avslutter samarbeidet med Estate Media og går dermed tilbake til den opprinnelige merkevare, Eiendomsmagasinet. (Foto: Torgeir Hågøy)
TILBAKE TIL START: Eiendomsmagasinet avslutter samarbeidet med Estate Media og går dermed tilbake til den opprinnelige merkevare, Eiendomsmagasinet. (Foto: Torgeir Hågøy)

Vi blir Eiendomsmagasinet –avslutter Estate-samarbeidet

Eiendomsmagasinet avslutter samarbeidet med Estate Media og går dermed tilbake til å hete Eiendomsmagasinet.

Publisert Sist oppdatert

– Vi ønsker en mer lokal forankring og fant det derfor mer hensiktsmessig å gå tilbake til den opprinnelige merkevaren, Eiendomsmagasinet, sier Torgeir Hågøy i Eiendomsmagasinet.

Eiendomsmagasinet har siden etableringen i 2013 opparbeidet seg en god posisjon i det bergenske eiendomsmarkedet.
– Denne posisjonen vil vi jobbe hardt for å forsterke. Vi skal være tett på, og vi vil jobbe enda hardere for å bidra til økt åpenhet om hva som rører seg i det lokale eiendomsmarkedet, sier Hågøy.

Navneendringen vil ikke ha noen praktiske konsekvenser. Nettside, nyhetsbrev, magasin og konferanser kommer til å fortsette som planlagt. Dette betyr at vi i løpet av året kommer til å gi ut to magasiner, styrke den lokale satsingen på nett, samt komme opp med skreddersydde konsepter for eiendomsmarkedet.

Powered by Labrador CMS