Annonsørinnhold

Riktig verktøy for en bedre byggeprosess

Derfor er data viktigere enn noensinne

Data som guide til vellykkede prosjekter

Data er noe alle har, men ikke alle bruker. Ved å systematisk samle inn og analysere dataene dine kan du identifisere mønstre og trender som kan være til hjelp i planleggingen av fremtidige prosjekter. Det kan dreie seg om alt fra etterspurte bærekraftselementer til arkitektoniske preferanser.

Hvis dataene avdekker et gap mellom det du tilbyr, og det markedet ønsker, kan du ta smarte beslutninger om fremtidige prosjekter og skreddersy dem etter de behovene du ser.

 

Matching med interessenter

En database kan også effektivt hjelpe deg med å matche tidligere interessenter med fremtidige prosjekter, noe som drastisk reduserer ressursbruken for å finne nye interessenter.

Engasjere seg med kommunikasjon

Data gir deg også større muligheter for effektive kommunikasjonsstrategier. Segmenter dataene dine for å lage personlige utsendelser, og bruk automatiserte markedsføringsverktøy for regelmessig kommunikasjon med minimal innsats.

Denne strategien holder ikke bare målgruppen din informert, men skaper også en dypere kontakt, noe som øker lojaliteten i et konkurranseutsatt marked.

Les mer om automatisering av markedsføring her

Hvordan kan dette se ut i virkeligheten? Vi har beskrevet hvordan den fiktive eiendomsutvikleren Nordisk Boligbygg jobber med dataene sine for å vite hva de skal bygge, forstå målgruppen og skape en engasjerende kommunikasjonsstrategi. Les caset her. (Link til kundecase)

Vi vet hvilken forskjell strukturerte data kan gjøre, spesielt når du jobber med mennesker og trenger mer enn et Excel-ark for å få oversikt over alle de ulike parameterne som vi mennesker består av.

Derfor har vi utviklet en helt unik løsning for din bransje i Lime CRM, som støtter dine spesifikke arbeidsflyter. Les mer om løsningen vår her.

Powered by Labrador CMS