Kaster seg over proptech-lansering
Proptech-selskapet Plyos seneste lansering Plyo Explore har signert oppdrag for over 2.000 boligenheter kort tid etter lansering.
Det var i januar i år at Plyo kom med den første lanseringen av Plyo Explore, som skal gi boligkjøperne en full interaktiv opplevelse for boligkjøper gjennom digital showrom og visningsleiligheter.
– Responsen på Plyo Explore har overgått alle forventninger. Siden vår første lansering i januar 2024, har vi nå over 20 prosjekter i pipeline og mottatt sterk interesse internasjonalt. Blant de første som har omfavnet produktet er ledende aktører som blant annet Nordr, Nåbo, FERD, Solon eiendom, OSU, Clemens Eiendom, SPG, og Fredensborg Fritid, sier daglig leder i Plyo, Philip R. Gundersen.
Han legger til at Plyo allerede har signert oppdrag for over 2000 enheter.
– Utfordringer megler og utvikler har med å prise leilighetene basert på plantegninger/tekniske tegninger blir nå løst ved bruk av Plyo Explore som verktøy for nettopp dette, fortsetter han.
Plyo Explore er et resultat av høstens fusjon mellom Plyo og 3D Estate, der de har samlet kompetansen innenfor 3D-visualisering og web-teknologi. På baksiden av plattformen har Plyo sin unike løsning kalt “Plyo Work” – et omfattende
CRM-system med leadsbank, nyhetsbrev og real-time besøks- og salgsstatistikk på prosjektog porteføljenivå