Urd Eidsten er ny leder for pop up i Urban Jungle.

Ny leder for pop up i Urban Jungle

Urban Jungle satser videre på pop ups og ansetter Urd Eidsten for å lede og videreutvikle pop up-plattformen i tråd med økende etterspørsel.

Publisert Sist oppdatert

– Jeg takket ja til jobben, da jeg synes det er spennende å få lov til å være med å videreutvikle et relativt nytt marked i Norge. Byutvikling og utviklingen av urbane bygulv er noe som interesserer meg. Det er en jobb der jeg kan få kombinere det kommersielle med det kreative, sier Urd Eidsten, leder for pop up i Urban Jungle.

Urd Eidsten har utdannelse fra Eiendomsmeglerstudiet ved BI og kommer fra rollen som trainee i Urban Jungles utleieavdeling.

– Pop up-markedet i Norge handler ene og alene om one-to-one matchmaking. For å lykkes med det må man være ekstremt service minded, løsningsorientert, og aldri gi seg selv om man får nei til et konsept, sier Espen Thøgersen, administrerende direktør i Urban Jungle, og mener Eidsten passer godt til den rollen.

Urban Jungle har jobbet med pop ups siden 2013. De har formidlet over 100 pop ups bare i Oslo. Dette inkluderer spennende konsepter fra kjente merker som IKEA, Kolonial.no, Kygo, Devold, Wool Land, Sail Racing, Houdini, Hippi Grace, Tise og Haust Collection. Kjente Handelsdestinasjoner som har benyttet seg av våre pop up tjenester er Aker Brygge, Paleet, Byporten, Fornebu S, Eger, Promenaden Fashion District, Barcode, Vulkan, Karenslyst Allé, med flere.

Powered by Labrador CMS