Estate Nyheter

NYHETER – NORGE

Morten Olaisen i NE meet AS gratulerer Selvaag Eiendoms Cecilie Martinsen med å ha best merkevare i eiendomsbransjen.

Disse har best merkevare i eiendom

Selvaag, Akershus Eiendom, Aspelin Ramm, Eiendomsspar og Entra har de beste merkevarene i eiendomsbransjen.

Dag-Jørgen Saltnes

torsdag 7. juni 2018 6:34 (Oppdatert 7. juni 2018 10:15)



FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail

Det kom frem da NE meet AS nylig gjennomførte Eiendomsbarometeret 2018, en undersøkelse som måler hva de som jobber i eiendomsbransjen og andre med tilknytning til bransjen mener om de ulike aktørene.

Selvaag hadde den beste merkevaren i årets undersøkelse, med en totalscore på 73 poeng.

– Selvaag er en godt kjent merkevare. At vi nå også bidrar innen området næringseiendom er vi svært fornøyd med. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre og utvikle oss for å fylle denne kjennskapen med positivt innhold, sier Cecilie Martinsen, administrerende direktør i Selvaag Eiendom.

Akershus Eiendom inntar andreplassen i årets Eiendomsbarometeret. Næringsmegleren oppnådde 72,8 poeng. Akershus anses av respondentene i undersøkelsen for å være det dyktigste selskapet i eiendomsbransjen.

– Dette er en tydelig anerkjennelse. Men samtidig er vi opptatt av å utvikle oss, så denne typen oppmerksomhet tar vi med oss som inspirasjon til vårt videre arbeid, sier Petter Nylend, daglig leder i Akershus Eiendom.

Aspelin Ramm scorer alltid høyt på merkevareundersøkelsen Eiendomsbarometeret. I år oppnådde selskapet 72,3 poeng, noe som gir den tredje beste merkevaren. Samtidig er Aspelin Ramm best likt blant de som svarte i undersøkelsen.

– Vi vil bli vurdert på det vi gjør. At vi både er best likt og for femte år på rad også kåret til det beste stedet å jobbe tar vi som en tillitserklæring, sier Gunnar Bøyum, administrerende direktør i Aspelin Ramm.

Eiendomsspar fulgte hakk i hæl bak Aspelin Ramm, med en merkevarescore på 72,2 prosent, mens Entra inntok femteplassen med 71 poeng.

I Bergen har DNB Næringsmegling best merkevare. Odfjell Eiendom er best likt og regnes som dyktigst i Bergen. I Trondheim har Koteng Eiendom best merkevare, foran de to Reitan-selskapene E.C. Dahls Eiendom og Reitan Eiendom. Norion Næringsmegling regnes som dyktigst, mens E.C. Dahls Eiendom er best likt. Øgreid Eiendom har best merkevare i Stavanger, foran Eiendomsmegler 1 og Smedvig Eiendom. I Stavanger er K2 Stavanger både best likt og dyktigst, ifølge respondentene i undersøkelsen.

Kommentar til “Disse har best merkevare i eiendom

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Siste nyheter Estate Norge

187 mill. i utbytte fra Selvaag Bolig

Nyheter / onsdag 15. august 2018

Prosjekter for 2,5 milliarder

Nyheter / onsdag 15. august 2018

Usikkert bilmarked gir midlertidig bygg

Nyheter / onsdag 15. august 2018

NRK sier nei til få boliger på Marienlyst (+)

Pluss / onsdag 15. august 2018

Ringnes med hotellplaner på Karl Johan (+)

Pluss / tirsdag 14. august 2018

KLP bygger – milliardkontrakt for Veidekke

Nyheter / onsdag 15. august 2018

Mest leste nyheter Estate Norge
– De fleste boligutviklere skyter med hagle– De fleste boligutviklere skyter med hagle 9. august 2018
Får 160 meter lang fasade til kjempeprosjektFår 160 meter lang fasade til kjempeprosjekt 10. august 2018
Akershus Eiendom ansetterAkershus Eiendom ansetter 9. august 2018

Siste nytt fra Naringseiendom.no

Åpent Bakeri åpner på Tjuvholmen   

Nyheter / onsdag 15. august 2018

Selvaag Eiendom har signert leiekontrakt med Åpent Bakeri, som åpner i løpet av vinteren i Tjuvholmen allé 15.

Hotellfølelsens inntog

Nyheter / tirsdag 14. august 2018

Enten det er på kontoret, hos en klinikk eller serviceleverandør stiller vi stadig høyere forventinger til interiøret.

Fleksibel arbeidsdag

Nyheter / mandag 13. august 2018

Bør vi jobbe hjemme eller på kontoret?

Frihet under ansvar

Nyheter / søndag 12. august 2018

Vi lever i en verden der endringer skjer vanvittig raskt, og bedrifter er helt avhengig av å fornye seg for å overleve. For at et selskap skal lykkes med dette, må de ha evne til å legge til rette for kreative prosesser, som vil si å skape nye og nyttige resultater. 

Fremtidsrettet blikk på leieavtaler for handelslokaler

Nyheter / torsdag 9. august 2018

Handelsbransjen er i en brytningstid, og ny teknologi og endrede handelsvaner gjør at bransjen endrer seg raskt. Denne utviklingen påvirker også utformingen av leieavtalene for handelslokaler. De viktigste utviklingstrekkene gjennomgås i denne artikkelen.

Bekjemper matsvinn

Nyheter / onsdag 8. august 2018

Gjennom appen Too Good To Go bidrar 1000 spisesteder i Norge med å redusere matsvinn.